logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۴۱۴۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

وفاق ملی زمینه‌ساز حل مشکلات اقتصادی باشد

وفاق-ملی-زمینه‌ساز-حل-مشکلات-اقتصادی-باشد
امام جمعه ابهر گفت: در کشور باید در مبارزه با فساد و شفاف‌سازی مسائل اقتصادی وفاق ملی به‌وجود آید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های دوم نماز جمعه ابهر ضمن دعوت به تقوا و دوری از گناه گفت: شعار وفاق ملی که توسط دولت مطرح شده بستگی به زاویه نگاه دارد و باید از شعارها و واژه‌هایی که مطرح می‌شود حفاظت شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دشمن روی آزادی دست گذاشت، افزود: در این شعار مردم بر استقلال و سختی که از سوی رژیم پهلوی اعمال می‌شد تأکید داشتند و دشمن بر روی حجاب تأکید دارد.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه شعار وفاق ملی همان اتحاد ملی است، متذکر شد: ما پدیده وفاق ملی را در پدیدآورندگان انقلاب دیده‌ایم، همه مردم متحد شدند و رژیم طاغوت را سرنگون کردند.

وی با اشاره به اینکه وفاق ملی شعار امامین ما بوده است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیداری که با شهید آیت‌الله رئیسی و دولت وی داشتند نیز به این موضوع تأکید کرده و در این دولت هم با وجود اینکه اکنون موضوع شهادت حسن نصرالله و اسماعیل هنیه مطرح است، صحبت‌های مهم ایشان راجع به مشکلات اقتصادی کشور بوده است.

وی با تأکید بر اینکه در کشور باید در مبارزه با فساد و شفاف‌سازی مسائل اقتصادی وفاق ملی به‌وجود آید، اظهار داشت: برخی می‌خواهند از این شعار سوءاستفاده کرده و مسئله مذاکره با غرب را مطرح کرده و افراد دارای سابقه شرکت در فتنه‌ها را وارد سیستم دولت کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر